Portfólio

 

Unikoll Administratívne služby


 

V súvislosti s poskytovaním administratívnych služieb sú súčasťou tímu spoločnosti Unikoll s.r.o., administratívni pracovníci, ktorí pre našich klientov na každodennej báze zabezpečujú množstvo činností súvisiacich s touto oblasťou.  

Unikoll Administratívne služby zaručujú bezproblémový priebeh potrebných činností počnúc telefonickou komunikáciou s klientmi, emailovú komunikáciu, systematické evidovanie požiadaviek interných zamestnancov, evidenciu faktúr až po dôsledné spracovanie poštovej korešpondencie.  

Nakoľko je našim cieľom poskytovať v tejto oblasti nie len spoľahlivé služby, ale aj inú pridanú hodnotu, kladieme vysoký dôraz na výber vhodných kandidátov. Už pri ich výbere skúmame ich prirodzené predpoklady pre výkon týchto činností, a rovnako aj schopnosť odborne a profesionálne rásť.

 

Unikoll Upratovacie služby


 

Bezproblémový chod kancelárskych priestorov si vyžaduje komplexný a profesionálny prístup. Jednou z kľúčových zložiek, ktorá patrí k tomuto servisu je zabezpečenie kvalitných upratovacích služieb. Tak ako ku všetkým oblastiam nášho pôsobenia, aj v oblasti Unikoll upratovacie služby, kladieme maximálny dôraz na kvalitu a pridanú hodnotu nami poskytovaných služieb.  

Uvedomujeme si totiž, že svedomité udržiavanie čistoty a poriadku vnútorných priestorov nielen spríjemňuje čas, strávený v daných priestoroch, ale aj chráni investície našich klientov, ktoré vložili do ich budov. Pretože kvalitný upratovací servis v kombinácií s prepracovaným manažmentom kancelárskych priestorov umožňujú, aby produktivita práce v týchto priestoroch bola čo najvyššia.

 

Unikoll Údržba budov


 

Súbor služieb Unikoll Údržba budov je ďalšou súčasťou nášho portfólia. Tím našej spoločnosti v tejto oblasti veľmi dômyselne a zodpovedne dbá o to, aby v priestoroch zverených do našej opatery fungovalo po technickej stránke všetko tak, ako má. Nesmie tu byť žiadna prekážka, ktorá by znižovala pracovný komfort alebo dojem z návštevy v nami s spravovaných objektoch. A to už od príchodu užívateľov, cez ich pôsobenie až po ich odchod. Dôsledný systém spravovania všetkých technických zariadení naviazaných na chod budovy v kombinácií s našim údržbovým tímom je devízou našej spoločnosti.

Význačnou hodnotou našej spoločnosti je, že pre oblasti, ktoré nevieme zabezpečiť z našich interných zdrojov, máme aktualizovanú databázu dodávateľov pre rôzne technické oblasti. Naši dodávatelia fungujú na referenčnom systéme, ktorý sme rokmi špeciálne vyladili tak, aby sme vedeli našim klientom dodať kvalitné služby aj nad rámec našich interných možností.

Sme si vedomí, že ak klient zverí svoju nehnuteľnosť do rúk našej spoločnosti, tak vzhľadom na našu značku a referencie, očakáva prepracovaný prístup, ktorý by u iných dodávateľov nenašiel.